Tuesday 13 May 2014

Water pitcher Shaklee yang mudah dan jimat

Kali ni, Zu nak kongsikan penggunaan water pitcher Shaklee yang digunakan untuk menapis air. Zu mula guna water pitcher atau jag ni hampir 9 bulan. RM460.00 dapat 1 set beserta 3 pengganti filter.Jadi ada 3 filter yang diberikan siap - siap untuk starter pack.Mudah kan.

Zu dah pernah guna   bermacam - macam jenis penapis air, dari yang mahal sangat sehingga yang paling murah, penapis air Shaklee nilah yang paling senang dan mudah untuk dikendalikan.

sumber: laman sesawang Shaklee


Sebab - sebab Zu pilih water pitcher Shaklee ni adalah :

* ia mobile. tidak perlu ada tiub atau wayar yang berselirat. Boleh bawa ke mana - mana , terutama untuk kaki jalan macam Zu.

* Kalau berhenti kat mana - mana tempat terpencil, ada sumber air paip, Zu dah boleh terus tapis dan boleh terus diminum. (Camping @ kawasan kampung )

*Ia tak terlalu besar dan berat.

* Ia tak perlu dicuci setiap minggu atau bulan. Filternya terus digantikan bila dah cukup tempoh mengikut kiraan pada jag.Kalau beli set lengkap Get Clean Water Pitcher, terus datang dengan  4 filter jag sekaligus dengan harga tak sampai RM500.

* Mesra alam

* Murah dan mudah dipasang.Do it yourself kaedahnya.

* Rasa airnya sedap, tak ada bau yang kurang menyenangkan.

Berdasarkan apa yang Zu baca daripada buku info produk tentang water pitcher ni, ia mampu mengurangkan sehingga 99% lead (plumbum), serta berpuluh - puluh bahan cemar yang lain. Setiap penapis yang digunakan mampu menapis sehingga 80 gelen air lebih kurang 303Liter air. Zu guna dari bulan Julai hingga September 2013 belum cukup 80 gelen air lagi. Sekarang pun, baru tukar sekali filternye dan tak cukup 80 gelen air lagi.

Paling mengagumkan, ia menggunakan ARANG TEMPURUNG KELAPA yang tahan lasak dan mesra alam sekitar sebagai bahan asas karbon penapis airnya. Jadi sudah tentu ia selamat dan dari bahan semulajadi.

Sebenarnya banyak sebab, tetapi yang di atas itulah sebab yang utama Zu pilih Water Pitcher Get Clean Shaklee. Jom lihat testimoni pengguna yang telah menggunakan Water Pitcher Shaklee ni selain Zu.

testimoni dari SGL

testimoni SGL

Jadi kalau ada yang berminat dengan water pitcher Get Clean Shaklee, Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:



♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 907821 ]

♥ Contact No | WhatsApp :012-2248189
♥ Emel : zunairahagi@gmail.com
♥ FB Fan Page: Superfood Store Sabak Bernam




No comments:

Post a Comment