Friday 23 May 2014

Gara-gara herbal blend cream

Apabila ada seorang pelanggan saya menghubungi saya untuk mendapatkan herbal blend cream,saya agak susah hati.Maklum sahajalah,herbal blend cream adalah produk terlajak laris.Stok pada saya sudah habis.Stok sendiri pun dah nyawa -nyawa ikan kerana anak-anak saya memang menggunakan cream Shaklee ini .Di HQ shaklee sendiri sudah habis stok.Saya dah maklumkan awal-awal stok HQ tak ada.Namun,dia sanggup menunggu.


Saya telefon hampir kesemua cawangan Shaklee.Namun rezeki saya tiada.Tambahan dengan kesibukan tugas.Akhirnya saya ternampak iklan herbal blend ready stock dari pengedar bebas shaklee dari Sarawak.Saya cepat-cepat order takut kempunan lagi.Petang semalam,bungkusan herbal blend tiba.Rasanya,banyak yang saya pelajari dalam tempoh pencarian tersebut.Terima kasih kepada rakan saya tersebut kerana sanggup menunggu hampir 2 minggu.

image

Kenapa dia sanggup tunggu herbal blend shaklee?

Pertama, ia krim dr bahan semulajadi dan selamat untuk kanak-kanak.
Kedua, dia nak buat stok untuk anak sulungnya.Maklumlah,sekarang musim budak - budak kena demam campak.Selain mengurangkan kegatalan, ia menyejukkan dan selesa untuk kanak-kanak.
Ketiga,ibu-ibu boleh pinjam untuk melembutkan kulit tapak kaki.Ada pula yang buat krim jerawat,berkesan katanya.
Anak kedua saya kerap naik ruam.Oleh itu cream ini membantu mengurangkan gatal dan menyejukkan.Jadi,selepas disapu krim ini, barulah lega dan dapat tidur hingga ke pagi.

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk Shaklee,sila hubungi saya di talian 012-2248189.Boleh juga emailkan kepada saya melalui zunairahagi@gmail.com.

No comments:

Post a Comment