Monday 21 July 2014

Shaklee penyumbang dana Israel?

Seminggu dua ni, sibuk dicanang dalam alam maya mengatakan Shaklee penyumbang dana pada Israel. Ini berikutan ada laman web Keneseth Israel. Memang popular lah laman web ni sekejap. Diletakkan pulak lambang Shaklee di laman web tersebut. Apabila di klik ia akan ke laman web SID Shaklee yang berkenaan.



Saya, macam biasa tengok dan senyum je. Sebab isu ini akan berulang setiap kali isu Palestin timbul. Boikot jangan bermusim ye kawan - kawan. Boikot hendaklah berilmu. Macam Nokia, sebelum ini, memang kita boikot, namun bermula tahun 2013, akibat desakan boikot ini, Nokia telah menarik balik bantuan kewangan kepada Israel. Yes, u all dah boleh pakai Nokia 3310 tu. Jadi pada saya, fungsi boikot ini sangat penting. Berbalik kepada isu Shaklee ini, saya malas nak ulas panjang - panjang. sila baca kenyataan rasmi oleh Shaklee.

Kenyataan rasmi ini diharap menjawab isu Shaklee beri dana pada Israel
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jom sertai Shaklee. Hanya dengan RM65.00 + RM10.00 (kos pos) anda boleh menjadi ahli. Jadi ahli untuk kegunaan sendiri pun boleh, nak terjun dalam bidang perniagaan pun boleh. Nak tahu macam mana prosedurnya CARA MENJADI AHLI SHAKLEE KLIK SINI

Hubungi saya di SINI

No comments:

Post a Comment